Kaip viskas prasidėjo?
„Lovely Mess“ gimė iš asmeninės patirties. Jauna mama, būdama namuose su mažais vaikais, ieškojo būdų, kaip išreikšti save. Kiekviena diena atrodė kupina chaoso – žaislai ant grindų, pieštukai ant sienų, trupiniai ant stalo. Tačiau vietoj to, kad šią netvarką laikytų problema, ji pamatė joje grožį – nuoširdumą, gyvybingumą ir tikrumą.
Taip gimė idėja kurti drabužius vaikams, kurie atspindėtų tikrą gyvenimą – be dirbtinio sterilumo, be poreikio atrodyti tobulai. Prekės ženklas „Lovely Mess“ tapo savotišku pasipriešinimu „instagramiškai“ mamystei – čia svarbiausia ne tobulos nuotraukos, o tikras jausmas, autentiškumas ir vaiko patogumas.
Kūrybos procesas – tarp kasdienių rūpesčių
Kuriant verslą, vienas didžiausių iššūkių buvo laiko planavimas. Nėra nieko lengva, kai turi mažą vaiką ir bandai tarp miego, maitinimo ir pasivaikščiojimų įsprausti verslo pradžią. Tačiau būtent šis laiko spaudimas skatino ieškoti kūrybiškų sprendimų – dizainai gimdavo vakare prie kompiuterio, audinių pavyzdžiai buvo peržiūrimi su vaikais ant kelių, o pirmieji užsakymai pakuojami kartu su šeima.
Šis procesas leido ne tik augti verslui, bet ir augti pačiai kūrėjai – išmokti pasitikėti savimi, nesitaikyti prie standartų, o kurti tai, kas iš tikrųjų svarbu. Kiekvienas drabužis tapo istorija – apie vaikus, kurie purvini, judrūs, išdykę, bet laimingi.
Ekologiškumas ir vertybės
„Lovely Mess“ nuo pat pradžių orientavosi į tvarumą. Visi drabužiai gaminami iš sertifikuotų, ekologiškų audinių, siuvami Lietuvoje, nedidelėse siuvyklose, kur kiekvienas gaminys gaunasi rankų darbo kruopštumu. Tai ne tik madinga kryptis – tai vertybė, kurią kūrėja nori perduoti savo vaikams: kad svarbu ne tik tai, kaip atrodai, bet ir kaip elgiesi su pasauliu.
Be to, stengiamasi kuo mažiau naudoti plastiko pakuotėse, skatinti pakartotinį dėvėjimą ir drabužių dovanojimą, kai jie išaugami. Taip formuojama bendruomenė, kuri palaiko vieni kitus ne tik pirkimais, bet ir vertybėmis.
Klientų atsiliepimai ir bendruomenė
Vienas svarbiausių „Lovely Mess“ stiprybės taškų – glaudus ryšys su klientais. Mamoms ši linija tapo ne tik galimybe aprengti vaikus, bet ir dalyvauti bendruomenėje, kurioje vertinamas tikrumas. Socialiniuose tinkluose klientės dalinasi kasdienėmis nuotraukomis, diskusijomis apie vaikų auklėjimą, gyvenimo sunkumus ir džiaugsmus.
Reguliariai rengiami konkursai, apklausos, vaikų piešinių kampanijos ar bendri kūrybiniai projektai. Tokiu būdu klientas tampa ne stebėtoju, o bendrakūrėju. Ir tai – viena svarbiausių „Lovely Mess“ vertybių: sukurti erdvę, kurioje moterys gali būti savimi.
DUK – dažniausiai užduodami klausimai
Ar „Lovely Mess“ drabužiai tinka visiems vaikams?
Taip, kolekcijos kuriamos įvairaus amžiaus vaikams – nuo kūdikių iki pradinukų. Dizainai yra universalūs, nevaržantys judesių.
Kur gaminami drabužiai?
Visi drabužiai siuvami Lietuvoje, bendradarbiaujant su mažomis siuvyklomis, taip palaikant vietinį verslą.
Ar galima grąžinti netikusią prekę?
Taip, įmonė taiko aiškią ir paprastą grąžinimo politiką – svarbiausia, kad prekė būtų nenaudota.
Ar audiniai tikrai ekologiški?
Taip, naudojami tik sertifikuoti audiniai, atitinkantys OEKO-TEX ar GOTS standartus.
Ar planuojama kurti ir mamoms skirtą kolekciją?
Taip, šiuo metu vyksta testavimas – netrukus pasirodys „mamų džemperiai“, pritaikyti patogiam kasdieniam dėvėjimui.
Mamos, kurios ieško ne tik drabužių
„Lovely Mess“ nėra tik apie stilingus rūbus vaikams – tai apie visas tas mamas, kurios nori daugiau. Daugiau saviraiškos, daugiau tikrumo, daugiau artumo su vaikais. Tai – prekės ženklas, kuris primena, kad netvarka namuose ar neišlyginti rūbai nėra problema. Tai – gyvenimo dalis, kurią galima paversti kūryba, verslu ir įkvėpimu kitiems. Ir jeigu viena mama gali tai padaryti, galbūt tai paskatinimas ir tau?
